Een kop warme choco graag

Het vriest dat het kraakt buiten! Binnen enkele dagen kunnen we misschien zelfs schaatsen op natuurijs. Dat is een van de enige dingen waarvoor ik deze dagen buiten zou komen. Een lange wandeling zou ook nog lukken. Daarna warm ik me wel terug op voor het haardvuur. Ik neem er een kop warme choco bij en dim de lichten. Ik heb voor kerstmis een Luceplan Costanza staanlamp aangekocht. Een gewone staanlamp met weinig franjes maar mooi in zijn eenvoud. Zo’n staanlampen kan je bovendien gemakkelijk verplaatsen naar waar je wil. Voor de keuken en de slaapkamer moet trouwens ik ook nog verlichting aanschaffen. Tegenwoordig kan je online zeer veel inspiratie opdoen. Er zijn talrijke interieurblogs met knappe interieurfoto’s. Meestal wordt er dan vermeld welke lampen of meubelen er gebruikt werden.

project_luceplan-costanza-LP_D13tc-A.jpg

